mio lampa, lovelove

hej hallå bloggen, visst är jag duktig som skriver?
Redan Fredag, är det bara jag som tycker denhär veckan har gått i reketfart?!, jag blir som förblindad när jag jobbar såhär mycket, tänker inte vilken dag eller vilken tid på dygnet det är, bara jobbjobbjobb, men de är oandra sidan ganska skönt, det bara att köra på och jag behöver pengarna nu, vänder på varenda krona.

Jag har inte shoppat på hur länge sen som helst och de är helt otroligt för att vara mig, men när vill jag någonting väldigt mycket så ser jag till att det blir så också, eller det stora hela har jag ju redan vunnit, lägenheten alltså, men nu ska jag bara setill att allt fungerar bra och att jag får en stadig ekonomi och en välskriven budget, jag känner att jag vill starta på ett schysst grund.
Så jag har faktist inte handlat så himlans mycket grejer, mest småsaker som bestick, muggar, kuddar, diskställ och annat krims som behövs. Soffa bord och stolar finns redan, det kanske inte ser exakt ut som jag vill att de ska se ut men med lite målarfärg och kreatift tänkande så ska de nu blir bra ändå, jag får ta en sak i taget. det kommer blir grymt hur det än blir.

Ikväll blir det förmodligen bara lugnt igen, efter som mina miffon är sånna BANGARE (ta åt er) mimimi!

hoppas ni får en lovley fredag :) smack!


kolla in min nya älskling, mumma!





chiaao






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0