morgen morgon

godenmorgen´bloggen klockan är nu 11 och jag ska snart rulla in mot stan för ett ytterligare besök på banken, sorligt men eftersom jag inte fick träffa Bedran på Tantgrön igår så är det fortfarande NOLL (nästan iaf:)) på kontot.. vi ska träffas imorgon och då ska jag få pengarna...MEN eftersom jag heter kajsa så går jag ju och hittar mina drömkoppar och vågar chansa att dom kanske finns kvar, så jag ska gå och kika en gång till på dom idag.
Klockan fyra blir det jobb på SW och se ikväll är det idol, hoho, kan bli kul!
nu ska jag kiila, hejdå!

hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag läser fortfarande iaf. =)

Lägg upp en bild på de fina kopparna!

Kramis

2009-09-10 @ 08:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0