i d t

hemma från stan, känner mig rejält omtummlad, har haft ett jätteviktigt samtal nyss och det slutade bara i skrik och bråk, katastrof rent ut sagt, förjävligt. känner mig lagomt less på människor som ljuger en raakt upp i ansiktet, va är de för något!?
men det är bara att svälja för att sedan spotta ut, borsta av skiten från axlarna och resa på sig. jag kan tycka det är jobbigt med konflikter, är nog lite av en konflikträdd person men ibland så spricker det, allt är verkligen inte okej! hatar att jag får ont i magen över något när jag inte gjort nått som är fel, jag kräver min rätt och det står jag för.
berättar mera detaljer när allting är uträtt och jag har fått mina ord framförda så att det börjar hända något.

Dagen började så skönt men slutade nu i depp, jag hatar dehär!!

dags att unna sig något, kanske en kopp te och en ny tidning? jo de vore susen.

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0