12 sep..(trist datum)

Mornings!
sitter här med kaffekoppen i handen och ska snart gå ner och göra mig iordning för work på subway. Kan nog bli ganska mycket folk idag på lunshen men det ska välla gå bra.

igår hände de inte mycket mer än att jag låg i soffan och glodde, tråkigt som bara den.
men ikväll blir det förhoppningsvis utgång, ska hem till syrran efter jobbet och hjälpa henne med att hitta en dress för kvällen. Jag själv får väl gå naken för jag känner inte att nått i garderoben passar längre..allt känns fel. menmen nånting ska jag väl kunna rota fram, kanske kan dra till med lösfransar ;)

Nu är det dags för mig att styra upp mitt kråkbo till hår, önska mig lycka till...
ching




Kommentarer
Postat av: mia

kajsa, släng upp en planlösning på lägenheten! + några kort vettja ;)

hoppas di lördag blir/har vart bättre än min i alla fall :)

2009-09-12 @ 19:36:21
URL: http://recepivedik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0