-Höst..?

Godmorgon gott folk, om det nu finns någon som läser här något mera? jag har ju brutit mitt löfte om att skriva ett antal gånger, men nu ska jag försöka att sätta igång, på tiden att jag bjuder med mig lite av min varadag och inte bara snoka ner mig i alla andras ;)

Lägenheten som sagt, den glädjen lever jag på fortfarande och jag har redan hunnit med fyra vändor till IKEA och fler lär det väl bli... inte för att jag vill få ett tyypiskt ikeahem men jag får nog börja så, budget jojagtackar. Hur som helst så ska jag, pappa, mäklarn och sälgaren träffas på banken den 15onde sep och då ska även föreningen godkänt mig klart och sedan får jag nyklarna i handen. minminmin.

Och jobbet går bra, jo visst, subway, det är bättre än vad jag trodde, jag har blivit manager assistent så nu till veckan ska annika ringa in till intevjuer, så alla ni som känner er intresserade: kolla på arbetsförmedlingens hemsida och skicka in ditt cv redan idag så kanske du har chansen att få komma på intevju med mig och ankan;)
vi söker en person som kan jobba extra på helger och kvällar.

Nu ska jag swischa om och gå ner till johanna, vi ska gå en prommis och gå förbi bedran på tantgrön så jag kan få min pengar nångång....!!! gosh.


mitt barn, här har ni henne på ett av alla ställen som hon tycker om att gossa på, bakom. det är hennes grej.

vi höres :) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0