brööl

vakna??
det är jag, med gråten i halsen.
Jag har precis kollat klart på filmen Broarna i Madison County,
Grymt bra moovie, på ettan! Jag har nog grinat i en timma tror jag.
Filmen handlar om Francesca, en medelålders hemmafru som ursurungligen kommer från Italien, hon bor nu tillsammans med sin familj i en liten by som heter Lowa i Amerika. Franceska drömmer om ett annan tillvara som kan få bort henne från gårdens rutin och trista vardag. En dag tar hennes man med sig barnen bort över helgen och francisca blir ensam kvar på gården. En pick-up kör oväntat upp på gårdsplanen.
och här börjar en grymt bra berättelse om bitterljuv kärlek.
Se den :)

puss!




Kommentarer
Postat av: hanna

Kajsa, jag hit! Vill läsa Harry med dig:)

2009-11-26 @ 13:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0