balkong!

vetnivad? jag-mår-bättre! det jublar jag på och har gjort min design ny och fin, visst?

under en hel dag utan sysslor och utan någon att prata med så har jag funderat en hel del.
Jag gillar att fundera ut fina rum i mitt huvud, oftast har dom högt i tak och varje rum har en balkongdörr, och ut till det leder en såklart, balkong!
jag bara älskar balkonger, jag vet egentligen varför utan bara at jag gör det.


OM ja hade en: skulle jag först lägga mattor över hela golvet, mjuka fina mattor. sen skulle jag sätta en bänk med lock i ena hörnet, så man både kunde sitta och använda som förvaring. jag skulle även ha massor med lavendelblommor nu till vintern och lycktor hängandes runt omkring. jag skulle även ha en såndär skärm eller gardin som man drar för, fast min skulle gå ändå upp till taket så det blev som ett riktigt rum, glasväggar skulle vara ultimat.

tänk er ungefär såhär, fast inte så indian. och med mer mattor!!



eller såhär...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0