Tant grön

Godmorgon! solen skiner! ska skynda mig skriva ett inlägg innan jag ska lägga mig i trdgården och steka, skönt att slippa lägenheten när de är varm och sol :)

Igår jobbade jag min första arbetsdag på Tantgrön, jag var inte ett dugg nervös innan vilket var sjukt skönt och väldigt anorulunda, jag brukar ofta stressa upp mig och bli skitnervös när jag ska på nya jobb eller göra något nytt. Kankse berodde de på att jag hade matilda där och att jag skulle servera, de vet jag ju att jag kan.
Arbetskamreterna var verkligen kanon, mer än vad jag kunde hoppats på, som en lite familj. precis som de ska va.
Kallt som fasen var de igår och jag hade inte laddat upp ett dugg, EN munktröja hade jag och tygskor. no more kan jag säga. Men när de va som kallas kom trubaduren och de blev genast lite varmare (av nån anledning) Kvällen var riktigt stilla med max 30 gester allt som allt. Det blir så när de är kallt, men vi hade iaf några tappra som glatt sjöng med och skålade.
Mm bra va de, och jag hoppas på mycket jobb nu framöver :)

Snart kommer syrran hit så jag ska försöka få henne att vilja hitta på nått bakis som hon är.
Ha det bra gott folk och vi ses på tantgrön  alla gävlebor :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0