seprationstångest..!

Ja, för de har jag, seprationstångest, delux. men de hör väl till, eller kanske tillochmed kommer som ett brev på postern såhär i resetider.. Idag är de Tisdag och på Torsdag, 7 Maj är det min sista arbetsdag på Peppes, åh lilla lilla peppes kommer sakna de så. hyyl.
Jag funderar faktist på om jag ska ta några bilder så jag kommer ihåg :) Men jag kommer ju komma och hälsa på, kanske till och med efter bara någon vecka...dumt...kanske, men de är 17 Maj! å de vill jag inte missa..humhum..
(carro och linda vill ni följa med?!)

Härliga Oslotjejer, visst? :)


Kommentarer
Postat av: carro

men 17e maj e ju en söööndag,jobb, jobb, jobb! :)

2009-05-16 @ 00:31:47
URL: http://carolinasvedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0