Jumpa/löparrunda?

Hallo bloggen :)
Jag vaknade upp idag med morgonens stora quess, jumpa ikväll eller löparrunda nu på morgon?
jag står här med löpardojjorna på och de är egentligen bara att sticka ut, men nånting gör att benen står kvar...hungern kanske? hur som helt är motivationen som bortblåst och jag tycker de är lite tufft att springa på egen hand utan motivation, men träna vill och måste jag och (som tur är, eller tur i oturen) så finns det ett stationspass på 75 min ikväll, kanske ska slå till på de ist...?

Ja så får de blir! finväder därute så jag passar på att sola sälen istället!
vi hörs :)
<3




bigbig PS: idag kommer klänningen som jag beställde! wie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0