Chockartat samtal från Moa!!

Herregud, jag har sån panik-ångest-längtar-tillbaka-ångest!
Fick nyss ett samtal från världens bösta Moa, hon berättade att hon stog utanför hotell kalypto som  vi bodde på när vi var i ayia napa för två år sen. Hon hade varit runt på alla ställen som vi hade vart på, barerna, stränderna dom oförglömmliga och omtalade solstolarna..;) vår lilla butik med kaviar,salladsbaren zorbe (hette de så moa?). Ja iaf jag får sånna minnen! jag vill spola tillbaka, nu genast!
Tiden går då alldeles för fort, men de är väl så när man har roligt som man brukar säga. Vi bestämde iaf oss för att göra ett återbesök nångång snart, eller ¨så kanske man borde åka på ett nytt ställe tillsammans, nått nytt man kan få tänka eller mer man kan få längta tillbaka till om två år :) 

här är den enda bilden som jag har från ayia napa på denhär datorn, bikinibild her we go.kanske dags att börja tänka på figuren igen... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0