08.50 går flyget hem

Hej bloggen :)
Ja, nu börjar de verkligen kännas att jag ska flytta hem, i fredags hade jag en jäkligt stressig sista dag på jobbat, full station hela dagen, hade ett bord med 15 12åringar som skulle fira en av flickornas födelsedag, riktigt drygt, värst var den stressade mamman som var SÅ orlig över att födelsedagen skulle bli misslyckad, hon kunde inte slappna av en sekund!så jag fick springa ut med balonger och glassar om vart annat. hon försökte vara så bra som möjligt men hon blev bara en hemsk hettsmorsa! jurk!
Efter en stressig dag är jag alltid lika trött och lätt irriterad men de är precis då man får räkna ut sina pengar och i Fredags klirrade de till rejält i kassan, höhö ;)
Jag kommer sakna Peppes, men det står ju kvar.. och alla arbetskamraterna finns kvar dom med...men även fast jag så gärna vill komma och hälsa på och SKA bannemig göra de så vet jag hur de ofta blir...jag kommer ju aldrig jobba där igen, kommer aldrig ha samma kontakt och vardagsjobb. det känns lite trist, nästan lite sorligt, men så är de! Jag får ist ladda battarierna och ta nya tag!

Jag ska t.ex servera för furuviksbrygga på nån inviging i sandviken 30 Maj :)

För 30 minuter sen lämnade Lars och Hanna mig igen, dom kom hit med bilen igårkväll runt 12 och åkte nu på morgon, så nu är lägenheten helt tom, jag har mitt liv i en handväska, (bra gjort va btw!?) Det var egentligen meningen att jag också skulle förlja med hem, men de har strulat med banken för oss där depositionen sitter så jag var tvungen att stanna lite till.. men på Tisdag 08.50 går flyget hem till lilla Gävle igen :)
Nu är de dags för mig att skura bort den sista skiten från lägenheten sen ska jag snuja av mina sista dagar i Oslo :)

Vi snakkes :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0