update!

hej bloggen :) blir skapliga mellanrum här mellan inläggerna, tråkigt men sant. Det är för att jag jobbar så mycket och för att jag inte har nått internet hemma, utan måste tvinges att stå ut med sunkiga internet cafén ibland. 
Allt flyter på här i Oslo och jag planerar sommaren (samt en hemresa) förfullt. 
På Lördag ska jag börja jobba som servitris istället som kock så nu kommer äntligen min plånbok kunna fyllas med lite dricks ;)
Klockan sex ska jag på intersivpass med stans fittaste tjej, puuh! får se om man orkar hålla tempot!
Sen kommer johanna och sussar hos mig för tredje natten irad :):) sex and the city, heeer we come!
Imorgon är jag ledig och då blir de Bingo, ja faktist. Det är kalle och Freppa och några till som har hyrt en pub och en bartender varannan Torsdag också kör vi bingo och dricker öl :) jag har tuvärr inte kunnat vart me tidigare för att jag jobbat men Johanna och Kicki är riktiga stammisar och dom säger att de är skitkul så då stämmer de säket!

lalalalaaa igår va jag på bio :P:P

Kommentarer
Postat av: Doris

Hej tjejjen !!!

Fan kul att de rullar på därborta i Oslo.

Allt är topp här med, gillar lugnet o frilufslivet hehe :D Gött att du har lite planer, de måste man fan ha för att överleva. Hoppas vi ses snart.

Kraaaaam

2009-03-12 @ 19:07:51
URL: http://mtorsdotter.blogg.se/
Postat av: Carro

jag vill oxå följa med!! Ne kajsa, helkväll den 26e på oslos gator?? ;D

2009-03-14 @ 13:38:30
URL: http://carolinasvedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0