FÖR pigg....?

Jag kan inte längre sova, har ställt in kroppen på ett restlöst beteende, varje morgon vaknar jag runt 6/7 och känner at jag bara måste gå upp, efter jag tagit bort de gamla fula gardinena och hängt upp ett par genomskinligt vita så lyser solen in genom fönstret varje morgon och jag känner att jag bara måste gå upp, fånga allt solljus, haha... så vid 07 står jag i duchen och är jättepigg, de kanske låter som de är bra men med tanke på att jag jobbar till minst nio på kvällen och inte kommer isäng för en tolvett så är de inte så bra. men jag har iaf blivit riktigt duktig med träningen, tränar 4-5 gånger i veckan, kanske är de därför jag blivit så pigg? ja jag vet inte jag...
Nä nu blir de jobb :) vi ses i påsk gävlebor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0