Brända bocken gör en succe

Hoj hoj :) hur mås de? med mig är det toppen, ligger på en soldyna i trädgården och steker i solen, ser knappt vad jag skriver på skärmen, så rätta mig om jag gör fel! Morfar kom igår så vi har suttit och pratat hela förmiddagen, jag har blivit mottligt motiverad så nu jävlarimig ska jag ta körkort, varesig jag orkar eller inte.

Igår var det utgång för hela slanten, vid halv åtta cyklade jag ner till brända bocken och där satt hela tjejligan och stekte i solen, viiiilka fina kompisar jag har!! Sofie och Emilia vad också där så de va kul, längesen jag såg dom små liven,blir ändriing på de nu när sommaren är här och solen tittar fram, då kryper vi upp ur våra iden och börjar umgås igen! vi satt läänge på brända och mös, vi drack och pratade och fick nästan hela tiden utökning av trevliga männsiskor :)
vi satt till klockan slog tolv och sen drog vi på slicken en sväng, vilket var sisådär, som vanligt....!

Men jag får tack er tjejer för en supermysig kväll, får ta och bli oftare!


Nu ska jag äta bananknäcke, vi snakkes!




Schåll!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Kajsis! Har du köpt nytt gymkort!? Jag ska köpa så fort jag får lön! Puss Puss

2009-07-14 @ 00:13:24
URL: http://tildagavlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0