PRINSESSAN snygg

Prinsessan firar sin födelsedag på briggen gärda, som gästriklad bjuder på :)
Jag tycker hon helt klart är sveriges snyggaste tjej, naturlig. Hittade lite bilder på ELLE, men hörrni, kollakolla" Det ser ut som om madelene och Jonas ser riktigt lyckliga ut, tada.!









Nu är det dags för mig att dra mig från sängen och gå ner och käka lite frukost, det ända som får stå på schemat idag paketinslagning, rastning av hund och sedan Jakobs sutudentmottagning ikväll :) Känner inte att jag vill göra nått i dehär vädret..!
Imorgon blir det jobb på dagen om vädret vill göra någon drastisk förändring och på kvällen blir det fest ute i järvsta"
trvevligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0