Londonresa i september?

Hallå alla få men mycket trogna läsare, hoho. Allt bra med er? med mig själv, helt okej!
här har de snart regnat konstant i en vecka, och mitt tålamod börjar snart rinna ur mig, det är inte bara de att det
är tråkigt med dåligt väder utan också att jag faktist blir arbetslös då, vi kan lixom inte öppna uteserveringen när de regnar, så de blir nono jobb och nono pengar för min del. jag måste medge att det känns sådär..
 i fredags var jag på student jakobs mottagning, vilket var riktigt trevligt, stina var också där och hon berättade o sin resa till London som förmodligen kommer äga rum i slutet av september, hon ska åka dit för å jobba och bättra på sin engelska, jag tyckte de lät som en utmärkt idé så just nu laddar jjag för att kunna hänga med!
Prio ett: hitta ett till jobb
Prio två: Ta körkort
Prio tre: boende i london
allt är lite sådär väl inpulsivt och inte alls genomtänkt men jag ska göra mitt bästa för att lyckas!

Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0