Jag älskar att svettas

Ibland blir jag så himla trött på mig själv, varje dag när jag kommer hem från jobbet så har jag sjukt ont i både fötter och ben, här svackar vi träningsverk alltså. jag springer fram och tillbaka konstant om dagarna så när man äntligen får ta det lugnt så känns de vrkligen, mycket handlar väl också om skorna men men hur som helst så har jag ingen lust att springa eller gymma när jag kommer hemma plus att jag oftast är döhungring, så jag ställer mig alltid och lagar mat och såsar lite framför datorn sen nu vid NIO då kommer all energi som en står våg över mig, jag vill springa hoppa jympa, nununu..men de känns väl sisådär att ge sig ut i löparspåret nu..mesig som jag är.
Men jag blir så jääkla less på dehär, hur ska jag få mig själv att bara skita i värken i benen efter jobbet och bara ta mig till gymmet ändå. imorgon blir de nog träningkläder med till jobbet så finns det INGA MEN till att vända hem utan svett!




Jag skulle faktist kunna tänka mig att bli jympaledare på friskis och svettis, men vet inte om jag skulle våga...skulle ni
våga?

GODNATT

Kommentarer
Postat av: mia

erika är ganska taggad på att utbilda sig!

2009-08-15 @ 14:58:48
URL: http://recepivedik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0