BIG Ilandsproblem, eller?

hej, jag har precis läst igenom mina gamla inlägg här på bloggen. jag skulle vilja säga att det var kul, och intressant. Men det är inte sant. Nej, verkligen verkligen nej, nej, nej. tuvärr Kajsa Jonsson din blogg är piss. jag skäms. sooo...
jag kanske lägga ner dehär nu? klicka på avsluta-blogg-knappen gå in på en annan mycket mer läsvärd blogg, beundra den litegrann och sen stänga av datorn och lägga mitt b-i-g ilandsproblem bakom mig.
Men jag ändrar mig genast och ser dehär nu mer som en annan-typ-av-hobby...?. jag kan ju ha det som en ursäkt, att det faktist är kul att kolla tillbaka. Skriva, kolla tillbaka och kritisera och få ett ytteligare inlägg att bli till.
för så väl känner jag nog mig själv att om sisådär 2 veckor sitter jag här igen, kollar tillbaks, kritiserar och skriver.

nu väntas pizzabak. hej igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0