Spö...

VIlket väder!
Det har SPÖ regnat heela jäkla dagen och jag tro ralla har tänk samma tanke:
-  vi kan ju gå förbi subway och ta oss en macka sålänge? så kanske de har slutat regna sen.
jo de tror jag faktist, iaf vid lunshen, så mycket folk som vi hade! men de va inge synd om mig, nejnej, vi hade en stackars ny tjej som skulle provjobba idag, och självkart fanns de inga tankar på att det skulle blir mycket just idag efersom de har varit så sjukt lugnt den senaste tiden, men tji fick vi! stackars henne, men de gick bra, allt gick bra, hon var duktig, bra tjejen!

Så nu är man hemma från subben, skönt måste jag säga, blev varken träning eller fika idag.. pga av vädret!!, hur påverkad får man låta sig bli? men springa i SPÖregn känns inte helkul och inte heller att cykla hem i de...och jo jag KAN faktist bara ta mig med cykel numera, bussen är indragen 3 hållplatser så jag får gå halvägs till stan för att komma dit, inte okej. då cyklar jag hellre...men inte i SPÖregn...

nu luktar de köttfärsbiffar om köket och bordet är dukat, de vankas mat :)


såhär har vi stått och kämpat idag, tror ni jag kommer sluta i samma "kroppbyggnad" som nån av dom? ;)

http://www2.isye.gatech.edu/~jjb/bucket-brigades/case-studies/images/subway.jpg

 

Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0