tjejmilen ligger mig hack i häl

hallå,
här ligger man och drar sig, har varit på första intesivpasset för hösten idag, jag och mamma. Vi har även börjat med våra två intesiva träningsveckor, målet blir 30 aug då vi ska springa tjejmilen...mamma är glad och peppad men jag känner mig mer rädd eller förvirrad, hur gick dehär till egentligen? Det var ju så löjligt lätt att bara säga -ja! till mamma i telefonen, men nu... när det kommer till kritan och det börjar närma sig känns det... väldigt motigt! och sen att jag dessutom betalt för att göra de är ju en klass för sig..herregud, vem tror jag att jag är!!? '

jaja jag har ju trotts allt nummer 33tusen-blahablah på min nummer lapp, så jag lär ju inte vara ensam.. ;)

http://img.unt.se/Article_Images/468_08262138Fotostationtjejmilen.jpg

Just nu luktar de nytvättade lakan och sopa om mitt rum, nystädat alltså! ska bli riktigt härligt att krypa till sängs!
godnatt alla nattgnetare och lycka till till er som ska börja jobba...hu! vilken tur att tant grön är över!!

later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0