is i magen är nog inget för mig

Goden morgen bloggen! sovit ut? det har jag gjort!
 Har även hunnit med alla morgonbestyr så nu är det dags för mig att dra mig in mot stan för en lunch med mamma. Det har varit en rätt så lugn morgon men jag känner mig skapligt uppjagad iaf, fick nämligen lånelöftet bekräftat idag, så jag har pratat med mäklaren och hon skulle dra igång budgivningen så fort som möjligt! Det är flera som har blivit intresserade men de flesta kommer inte hinna med att få en visning så man kan ju hoppas att dom hoppar av, is i magen kajsa, is i magen!
mina nerver har redan hoppat ur mig så nu är de vinna eller försvinna...det ända jag har kvar att spela på är TUR!
hej å hå...skriver när det börjar dra igång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0