i´m in love

Sitter här med min lapi knät och pustar uten efter jobbandet på SW, var faktist helt okej kul idag, kunderna rullade på och då gör tiden alltid detsamma...men å andra sidan är inte tre timmar nån spec lång och jobbig tid, näst in på onödig...
hur som helst så var Fredagen och min tjejemiddag superbra, de flesta kom och vi hade de kalasbra, satt här hemma till ungefär tolv och sen drog vi alla som skulle ut ner på slicken, rätt tasigt och tråkigt med folk men de funkade :)
På Lördagsmorgonen var det jobb, men de gick faktist bättre än jag trott...grundade med lite redbull;)

Idag köpte jag gymkort så jag och mathilda drog igång vår första dag på intensivhösten, nu ska sommarfläsket bort bort bort! ;)

förra veckan var jag på ett par visingar och jag kan lova att jag inte blev besviken, jag är KÄR! har pratat med mäklaren idag och de är 1 och en  halv person till som är intresserade  (han ska vänta in på en annan budgiving så mäklaren tarnog inte med honom)
lånelöftet håller på att beaarbetas men de ska nog gå bra, jag hoppas på det bästa!

ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0