tacka vet jag solstol och paraplydrink

Då var det Måndag igen då, før alla er andra mer lyckligt lottade innebær det førhoppningsvis jobb men før mig blir det till att døda tid! Jag hatar det. kul tjej? Nej jag vet men sååå less ær jag.
Huuur som och mitt i deppet så ringde iaf Kristian på peppes idag och jag børjar min upplærning av pizzabakande på Fredag, Jag ska jobba kvæll så det blir grejt! Han sa dær emot inget om vad jag skall ha på mig så jag kanske får klæder dær? aja æntligen får jag børja jobba! peeeengar!
Det gæller bara att førøka flirta lite med Gratagrabbarna så jag får jobba resten av veckan också.

Helgen var vædligt passande, helt supert! nøjd upp i halsen ær jag.
Tors och fre bestog av drinkar och god mat samt utgång. Lørdagen blev en mysig seg deg :)

Mamma har bokat biljett till mitt andrahem Gotland 22 desember, nått att sikta mot!

Hejdåå :) ræv


Kommentarer
Postat av: Marcus

Hej

Du får försöka pigga på dig!

Ta härliga promenader och ha mysiga hemmadagar med tända ljus och bra böcker!

Mys te de lite! =)

Kram

2008-11-17 @ 15:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0