döda tiden

hallo :)
idag är de en seg dag, mörkt och grått ute och jag känner mig rätt rutten!
sitter just nu på ruinen och söker deltidsjobb, jag kommer nämligen inte få jobba heltid på peppes i början utan de kommer börja med en mjukstart och sen blir de mer efter tiden. Men jag måste ju ha pengar så jag söker på diverse barnehagen (dagis) just nu och hoppas på svabba svar. jag skriver barnehagen för de låter bättre, dagis är ju ologist, barnehagen har ju iaf barn i sig.
Denhär veckan är verkligen helt värdelös! jag har iiingenting att göra, mer än att leta jobb, men jag blir tokig snart, jag måste ha en uppgift! Nått viktigt att göra, guud jag vill åtminstonde kunna se fram emot kvällen! jag vill vara glad för att jobbet är slut och att sängen väntar, men nää, jag ska sitta här och ruttna och inte se fram emot nått. jag vill ha lite flyt!Men snart är de iaf helg! de får jag se fram emot :) de blir kempegöj!

Igårkväll blev de långfika med en massa flickor, alltid mysigt med inpulsfika och jag fick ihop ett rejält gäng. Roligt att träffa Linda igen, de va ett tag sen sisst! känns så himla konsigt att träffa på Gävlebor här i Oslo! Men de är bra, meera kompisar att döda tiden tillsammans med :)


Nu måste jag hem och käka nuuuudlers innan min mage dör.




Hoppas ni mår fiiint! hejdå :)


Kommentarer
Postat av: Marcus

Hej

Va tråkigt du verkar ha!

Du får väl försöka hitta på gratisgrejer! Fönstershoppa eller sneaka internet på caféer...fast det gör du väl redan! :P

Hoppas du lyckas få tiden att gå i veckan!

Kramis

Himla fin blogg förresten!

2008-11-12 @ 10:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0