Det går bra nu

äntligen tillgång till internet!
sitter hemma hos mickis nu och väntar på att hon ska bli klar med duchandet, vi ska nog ta en promenad ner på stan, jag måste gå in på banken och skälla på dom för ungefär femte gången... min kod till mitt kontokort har nämligen FORTFARANDE inte komit, den som jag beställde för sisådär en två månader sen.. och trots att jag har varit in och tjatat 5 gånger så kommer den inte. det är lite lätt irriterande..

NOG om de och mer om gårdagen :D

Igår var de min sista upplärningsdag som kock på peppes, så efter jobbet hade jag lite snack med min chef, hon verkade nöjd och jag fick erbjudande om fast jobb samt upplärning som servitris. Så igår skrev jag på kontrakt :D
känner mig löjligt stolt! Äntligen det jag har suktat efter.
På måndag sätterdet igång, nu ska jag jag jobba skiiiten ur mig. huhu
Bokade biljett hem idag med, sååå då ses vi  då:)

hejdåå



Kommentarer
Postat av: Marcus

Hej och GRATTIS!!! Du är grym!

Hoppas nu att du får jobba massor och tjänar jättemycket pengar. Kolla upp det där med skatten också.

Hälsa Peppe! =)

Kram

2008-11-27 @ 15:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0