Dags igen...?

Faktist!
Jag har bestämt mig för att börja igen! Tro de eller ej men de ska jag, det är ju faktist löjligt kul att kolla tillbaka på allt jag gjort, fan vad roligt jag verkar ha.

Som ni alla säkert redan vet så bor jag nu i oslo,  jag har gjort det sedan den 4 juli och har hunnit med en hel del olika jobb och boenden, just nu delar jag en lägenhet med kicki i Gamelbyen som ligger bara några minuter från stan. kul namn, Jag trivs bra men längtar hem litegrann nu, jag börjar känna mig ganska färdig med Oslo och är sugen på att flytta hem för att ta körtkort, så min plan blir att flytta hem till februari, bestämde jag nu.

Just nu sitter jag på ruinen som ligger gångavstånd från där jag bor, det är en liten sunkig pub men man får tillgång till gratis internet.



Ikväll ska jag provjobba på ett hotel, det kan blir kul. Kravet för kvällen var svart kjol och svarta strumpbyxor, så de ska nog inte vara någon fara. Fast lite nervig blir jag ändå, hälla upp rödvin är inte alltid min grej.
Jag måste ta itu med min handsvätt.

Kari ringde nyss, hon är en jättesnäll tant från proffice, jag ska visst jobba imorgon också och hela veckan ut, på en skola!

-hej det är Kajsa

-hej, Kari, från proffice!

-Hej

-Hur mår du? hvor dan går de med jobb för dig? Vill du jobba på skola imorgon?

-Ja! det vill jag

-bra Kajsa, då sänder jag ut ett mail till dig

-okej, men är de svårt? stora barn alltså?

-men dom är bara sex

-jaha

-okej bra Kajsa, då sänder jag ut ett mail.

-okej, tack så mycket

-tack, hade

-hejdå


Äntligen lite enkelt! barn är ju kul!

Heeejdå allihop :)



Kommentarer
Postat av: Anna

va kul att du börjat blogga igen kajsa :D hoppas att allt är bra i norge och att du snart kommer hem till mig ;)

2008-11-06 @ 16:01:30
URL: http://aannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0