Ny dag

"titta ut titta ut en minut, vilken årstid är det nu?"
det är vår och värme i luften, äntligen!!!
Just nu sitter jag här och grubblar över vart dagen, kvällen, veckan och lovet ska ta vägen, Känner att jag vill ta vara på solen och mitt sista sportlov. Blir kanske en sväng till uppsala i veckan(?) we will see....

 


Min frukostmacka blev lite exotisk idag, dehär fick plats på mackan: Knäckemaka med smör,stark ost (kommer inte ihåg vad det heter), Rouccolla, kokt ägg, kaviar och kryddpeppar. resultatet blev skitbra, mums! prova ni med.
Till blev det förstås en kopp kaffe. vad åt ni?
image39




























Nu är det dags för promenad i fina vädret, chiaaao!

Kommentarer
Postat av: Em

sådär, ska fixa lite mer att läsa till dej;) puss gums

2008-02-24 @ 14:05:07
URL: http://emmaperes.blogg.se
Postat av: hanna

jag åt äggröra och bacon. men nu ligger jag i sängen igen. är så j'kla bakis

2008-02-24 @ 14:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0