Jag vill ha semlor!

Idag har dagen har varit rejält trött. Trött skola, trött huvud och trött väder, ingenting har jag fått gjort.
och ingen semla har jag fått heller, trotts att det är semmeldagen idag, pust.
...

Men som trur var hade jag bestämt att gå och jumpa med Elin, så det blev iaf av, skönt!


En knutta larv. (hämtat från Solo)



(  TEST - VILKEN SINGELTYP ÄR DU? )

- När en kille flörtar med dig på krogen tänker du omedelbart:

A; Det kan väl vara kul och flirta lite!

B; Han är full och raggar på allt som rör sig.

C; Stick härifrån!

D; Undrar om han skulle bli en bra pojkvän?


- När du sms:ar med en kille . . .

A; . . . struntar du i regler om vem som smsade sist,
utan för att den sakens skull överrösa honom med sms.

B; . . är du nitisk med de gyllene sms-reglerna och skulle
aldrig drömma om att svara på ett sms tidigare än
tre timmar efter att du fått det senaste ifrån honom.

C; . . . skulle aldrig vara gullig genom att till exempel skriva
"kram" eller "puss" som avslutning.

D; . . . jag sms:ar aldrig med killar, det är mycket bättre att ringa.


- Killen du dejtar säger att du är söt, du tänker;

A; Han tycker väl att jag är söt, helt enkelt!

B; Han vill ha sex ikväll och försöker smörja mig.

C; Han tycker uppenbarligen inte att jag är snygg eller
sexig - bara söt.

D; Han håller på att bli kär i mig.


- Dina tjejkompisar brukar säga att du . . .

A; . . . är avslappnad med att vara singel.

B; . . . måste slappna av och lära mig att lita på
killar.

C; . . . är för kräsen.

D; . . . dagdrömmer och romantiserar lite väl mycket.


- Din blivande, ultimata pojkvän . . .

A; . . . är en snäll och het kille som känns mogen och
uppstyrd.

B; . . . kommer att få kämpa hårt för min kärlek!

C; . . . finns inte! Ingen är optimal!

D; . . . är en helt underbar person som kommer dyka upp
när du minst anar det.


- Ditt senaste förhållande . . .

A; . . . har jag kommit över nu.

B; . . . slutade i total katastrof.

C; . . . minns jag inte ens.

D; . . . höll i flera år men tog slut eftersom vi
gled isär.


- När du går ut och festar . . .

A; . . . vill jag ha skoj med mina vänner, och om
en söt kille dyker upp är det ju bara kul!

B; . . . kollar jag alltid efter killar men lyckas nästan
aldrig hitta någon jag gillar.

C; . . . är det jag och mina polare som gäller. Alla
snubbar får hålla sig borta!

D; . . . brukar jag nästan alltid träffa en trevlig kille.


- Att internet-dejta känns . . .

A; . . . outforskat för min del, det kanske kan vara bra?

B; . . . en aning riskabelt, men samtidigt spännande.

C; . . . helt avlägset, det är väl bara freaks på internet?

D; . . . inte tillräckligt romantiskt för mig. Jag vill helst bli
kär vid första ögonkastet.








VEM ÄR DU?

- Flest A: DEN TRYGGA
Du har inga problem med att vara singel! Du räknar kallt
med att du snart hittar någon mysig kille att bli
tillsammans med, eller så är du bekväm i din singelroll och tänker
inte så mycket på det här med att bli ihop med någon.
Du känner dig trygg ute i dejtingvärlden och killar uppfattar
dig sannolikt som en avslappnad och säker tjej.
De blir inte rädda för dig men kan ibland tro att du nobbar dem,
helt i onödan, bara för att du är så cool.
 Fortsätt så här även om du inte hittar din drömkille inom den
närmsta tiden. Att vara lugn och trygg i sig själv är det bästa
raggningsknepet som finns! Du har verkligen en vinnande personlighet, honey!

- Flest B; DEN OSÄKRA
Du ha blivit sviken av flera killar och diskuterar ofta om din
ilska över mäns knäppa beteende i allmänhet.
Ditt självförtroende när det gäller kärlek är inte på topp och
du har, innerst inne, svårt att tro att en kille skulle bli rikigt kär i just dig.
Ett förhållande kanske skrämmer dig lite eftersom risken finns att
du blir bränd?
Du vänder taggarna utåt och misstror varenda kille som försöker flirta
med dig.
 För det första gäller det att du börjar gilla dig själv, och för det
andra måste du hitta tron på kärleken igen (klyschigt,visst, men sant!)
Alla killar är faktiskt inte svin. Du får helt enkelt ge nästa snubbe som verkar
intressant en ärlig chans.

- Flest C; DEN CYNISKA
Okej, så du kanske har varit singel länge och det känns ärligt
talat rätt hopplöst. Killar vågar sig knappt fram till
dig eftersom du sänder ut så hårda vibbar, och om de mot förmodan börjar
snacka med dig är så dissande att de drar inom fem minuter.
Du vill helt enkelt inte snacka med någon som du direkt märker
att du ändå inte gillar.
Dags att rannsaka dig själv lite! Vilken kille kan egentligen leva upp till
dina krav? Ledsna att brejka nyheten, men Johnny Depp är redan tungt
stadgad med Vanessa Paradis.
Släpp fantasin om den perfekta drömsnubben och dejta någon som känns okej
för att se hur det hela utvecklar sig.
Han kanske blir din prins ändå . . .

- Flest D; DEN NAIVA
Du dejtar ganska friskt och har haft många pojkvänner.
Killar är underbara och du bara väntar på att få bli sådär
härligt nykär igen. För det är då du mår som bäst,
sedan tröttnar du ganska snabbt.
Du är snäll och glad mot de flesta och killar tycker att det är lätt att
snacka med dig.
Du har därför inga problem med att vara singel med egentligen
är du en riktigt flickvänstjej. Vissa snubbar kanske inte gillar
att du är så lättsam och kärleksfull, de kan uppfatta
dig som oroväckande naiv.
Somliga kan också, enligt bästa stenåldersmentalitet, tycka att är
lite väl lättfångad men strunta i det!
Att spela svårfångad är helt enkelt inget för dig. Det gäller
bara att du håller koll på dig så du inte blir kär i kärleken iställer för
killen ifråga att du värderar dig själv högt som attan och bara hänger med
riktigt bra snubbar!




Japp, jag fick C. stämmer tråkigt nog läskigt bra.

VIlken fick du? :)





HUR TIDIGT STIGER DU UPP?
7/ halv 8 på vardagen och runt 10 när jag får sova ut.

VEM ÄLSKAR DU MEST?
Min familj, helt klart.

VILKA HATAR DU?
oj,hata..? ett ord jag nog anväder sorligt mycket, men som aldrig haft nån mening när jag använt det.


VEM/VILKA VET MEST OM DIG?
Nära och kära.
familjen har nog sätt flera sidor men vännerna och Hanna (min syster) vet nog mer om sånt som mina föreldrar inte vill eller får veta.

VART TRIVS DU BÄST?
med folk som känner mig väl, där jag känner mig trygg.

SENASTE INKÖP?
dagen inpulsköp, örhängen och läppglans.

VEM RINGDE DU SENAST?
mamma

VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU?
Myskläder som består av: Grå mjukisbyxor och en vit stor stickad tröja.

VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL?
Om 20 minuter är det Carolina Gynning på tv, henne ska jag se.

ÄR DU SERIÖS?
Ja, även fast jag är svårtolkad!

TYCKER DU OM ATT SOVA ENSAM?
Nä, min hund brukar så snusa under min säng, men det brukar räcka ganska bra.

HUR MÅNGA BIOLOGISKA SYSKON HAR DU?
Har min Hanna

HAR DU POJKVÄN?
näe

RÖJARKVÄLL MED POLARNA ELLER MYSKVÄLL MED ÄLSKLING?
Jag har ingen älskling.. så det får bli myskväll med polarna.


VILKEN FÄRG HAR DU PÅ HÅRET?
brunt, och just nu lite ljusa slingor i det.

VAD HAR DU FÖR FÄRG PÅ ÖGONEN?
bruna,gröna?.. gula..?

FAVORITFÄRG?
beige

ÄR DU UPPVÄXT I STAN ELLER PÅ LANDET?
varken eller.

HAR DU UTLÄNDSKA FÖRÄLDRAR?
nej, eller mamma är från Gotland ;)

TYCKER DU OM DIN PAPPA?
JA!

GILLAR DU ATT LAGA MAT?
Absolut, ja älskar mat.

HUR MÅNGA PAR SKOR HAR DU?
De förökas hela tiden...Minst 25 st.

VAD HAR DU PÅ MACKAN?
helst leverpastej!

VAD ÄR DITT BÄSTA GODIS?
småplock, muums!

HAR DU NÅGON KOMPIS SOM SNARKAR?
det är nog mest jag som brukar så för det.

VEM SOV DU ÖVER HOS SENAST?
M :)

BRUKAR DU BLI FULL?
brukar? när jag har bestämt mig så, visst.

BÄSTA GLASSEN?
Wienernougat

VAR HAR DU ONT?
Ska jag känna efter?

ANVÄNDER DU HÅRSPRAY?
Har precis börjat.

SKOSTORLEK?
37


Nu börjar snart I huvudet på Gynning, dags att ladda med popcorn :)
chiaaaoooo

(Ps: imorgon är jag ledig!!!!!)

Kommentarer
Postat av: JOsiee

roligt med listor o tester:)

2008-02-06 @ 13:49:33
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: hanna

jaa jag håller med, fler listor!

och uppdatera oftare ;)

2008-02-06 @ 21:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0