Horoskopguiden

Jag är lite töntigt farscinerad av horoskop, jag läser mitt horoskop i GD varje dag och om jag håller på och dejtar någon eller funderar nånting över någon person brukar jag ta reda på vilket stjärntecken den personen har och läsa lite extra om just det stjärntecknet.
Jag farscineras troligen av det för att det jag läser oftast stämmer eller börjar stämma...
 Egentligen vet väl jag också att det bara är nån Journalist som sitter och skriver ihop något för att fylla ut tidningen och locka flera läsare, men det står faktist oftast något bra, iaf tolkar jag allt som jag läser på det viset att det blir bra, och det är faktist ganska skönt. För skulle det hända att det står något dåligt, alltså om någon tänker på ett annat vis än vad jag hade tänkt så ändrar jag på det. 
Jag tycker man får en större blick på hur folk tänker och ett bredare resonemang. Det blir som svar på tal.

Själv är jag Lejonet, och det stämmer otroligt bra på mig! 



HÄR och HÄR kan du läsa lite mer om ditt eller någon annans horoskop



Rätt uttjatad av radion men söt ändå

Colbie Caillat - Bubbly

Och den här...
Daughters - John Mayer 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0