Godmorgon

Typiskt mig att vakna klockan halv nio och vara superpigg den dagen jag har har som längst sovmorgon och börjar kvart över 11, smart tjej!
Nu kommer jag kommer säkert vara skittrött hela dagen nu också, just nu är jag trött men kan inte sova... pust, och inte kunde jag somna igårkväll heller, jag hittade ett kort igår när jag letade efter min laddare,
"SCANDINAVIAN BEACH PARTY 16TH JUNE 2007, AGIA NAPA",
jag fick sån ångest, började tänka tillbaka på allt jag gjort, och hur länge sen det var, 16 juni är ju näst in till ett helt år sen, iaf ett halft år! 
Åh, vad jag vill kunna spola tillbaka, vill inte vara här, i den tiden jag är nu, jag vill ha en soplningsknapp som jag kan spola både tillbaka och frammåt i tiden när jag vill.

Jag vill inte titta ut och bara se grådaskiga färger, grå himel, grå mark, kallt, blött och slaskigt.
Jag vill kunna vakna av att solen lyser steker in, av att viggo är för varm pgr av det skållheta rummet och är tvungen att väcka mig mitt i natten, av att när jag kommer ner sex på morgonen för att ge viggo vatten är mamma redan vaken, dörren till verandan är öppen och hela huset luktar blommor,kaffe och sommar, av att aldrig kunna gå och lägga mig igen pga att vädret tjoar efter badglada människor. 
Jag längtar efter en glad, jobbig, stark, påträngande, het,  övervädigande, svettig, underbar sooool!!!,
NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0