Freetime på IKEA

Ingen skola idag så jag har haft lite freetime. 
Kvart över tio började jag dagen med en promenad och jag tycker verkligen att dethär med promenader är påtok för underskattat, det är verkligen jätteskönt att gå från degig till klarvaken på 15 min, för så fort jag kommer ut och börjar gå så kommer jag igång och blir piggare, (och det är inte nått som hunden tackar nej till heller... )
När vi kom in var det dags för frukost, ducsh och andra morgonbestyr, sen gled det iväg till Valbo med Elin och vi startade shoppingdagen med att äta varmamackor med kyckling sweetchili, riktigt gott var de!
Sen var det dags för shopping...!
Tråkigt nog hittade varken jag eller Elin något att spendera våra smala plånböcker på så jag fick trösta mig med galjar och en kaffe inne på IKEA.
Det är nästan läskigt vilken shoppingmani jag har, jag var SÅ nära att köpa ett par stövlar på rean trotts att de var påtal försmå, men det sjuukt snygga... (tur att hjärnan arbetar någorunda klokt ibland iaf).

like a lovley home.

Nu har jag och mamma avslutat dagen med popcorn och roomservice i soffan, nu är det dags för sängen!
Chiaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0