excellent

Nu har jag precis städat hela huset, sjukt vad stettig jag blir av det! Men det är väl inte så konsigt när man springer omkring som en dåre hit och dit med damsugarn i ena handen och damtrasan i den andra, passade på att tvätta mina gardiner och plantera om min pelagon nu när jag ändå var i farten, så nu är fönstret i mitt rum också fint, det ända som är kvar nu är att skaka alla mattor som ligger ute i trädgården. Det luktar så gott när det är nystädat, det känns som att utomhusluften kommer in, härligt!
Nu är det dags för mig att få en liten make-over också så snart bär det av till stan för jeansjackt och solning och färgning av bryn.





Ikväll ska jag och kicki dricka vin och snacka skit :)
Vi ses ute i vimmlet!
chiaao

Kommentarer
Postat av: Marcus

Va duktig du är!!
Bäst på att städa! ;)
Ha en skön kväll!
kram

2008-02-29 @ 20:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0