En sväng på stan

Hejhej!
Nykommen från stan, jag och syster har nämligen ängnat lite tid av eftermiddagen att leta efter sidentyg,
jag har beslutsångest om vilken färg jag ska ha på min balklänning, gamelrosa eller champagnefärgad? Både kassörskan och Hanna tyckte mossgrönt men då sa jag stopp, jag avskyr vekligen grönt på mig, yue!

Dethär är faktist mitt "dagens/ veckans problem/(I-lands-problem)."Rosa eller Champagne...
Jag har blivit tipsad om sidan: http://www.stoffochstil.se/ dom ska tydligen ha en massa bra sidentyg där, fast jag hittade inget...Blev en beställning av katalogen ist, får hopas att det finns mer i den.
Det jobbiga är att jag måste bestämma mig snart, hittar jag inget som passar måste jag tänka om och välje en ny färg och det vill jag inte!
Tipsa mig om ni vet några fler bra "siden"sidor eller bra butiker med sidentyg (i Gävle skt))

Efter letandet av tyg blev det sjävklart en fika på George, varm kyckling sweetchili macka, MUMS!


image48


 
Frestande inlägg av: http://glitzy.blogg.se/


Ca 8 stora muffins

2 ägg
250 g lättkesella
2 msk olja
2 dl proteinpulver
1 dl dinkelmjöl
2 tsk bakpulver
ca 1 dl sötningsmedel

Tillsätt sedan något för mer smak, tex 3 msk kakao, mosade hallon, en mosad banan, beroende på vilken smak ni valt på proteinet. Det blir också saftigare.

175 grader, ca 15-20 min beroende på hur stora muffinsformarna är.




Tack för mig och ha det bra!
Chiaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0