En riktig toppenhelg

I Fredags bestämde jag och Johanna oss för att planera kryssningsresan över ett (flera) glas vin, självklart blev det lite tid till planering men vi gled mer och mer in på det ljupare snacket, varför är det så förbaskat kul? Sitta och dricka vin och snacka "strunt" i flera timmar, jag får lixom inte nog av det, det känns bara så himla bra!
Jag har funderat på att spela in allt man säger nångång, för på något sätt så tycker ja man alltid kommer på så mycket smartare funderare och förklarningar på dom efter nått glas vin, och nästa dag har man glömt bort allt de smarta. Man får en riktigt  "girlpower-kännsla"!














Och somsagt blev det i road tripp till Uppsala med Kicki i Lördag, och vilken lyckad dag det blev.
Slirigt och läskigt drivade Kicki fram oss till uppsala, väl framme behövde vi få lite feedback och bestämde oss för började dagen med att fylla våra tomma magar med kaffe och fralla på Landins bageri. Smarrigt, mysigt och dyrt som skrutt.
batterierna var laddade och vi kunde börja shoppa! Det vi hade mest i huvudet i början på dagen var affären MONKI som både hade hört mycket gott om, och jajjamensan det goda rådet hjälpte, 75% på massor av plagg,
så affären MONKI fick stanna i huvudet på oss och dagen blev rejält lyckad med shopping av både det ena och det andra.
Jag fyndade även en kavaj från Åhlens av mitt somsagt favvomärke, Wera Stockholm. Måste skryta lite med att jag betalde 125:- för något som kostat 800:- viiiilket kap!

Kvällen urartade sig hemma hos Kicki med Paeja och trevliga familjemedlämmar och gäster.




Jag säger bara, tacka gud för mina vänner, you save and embellish my time.


Kommentarer
Postat av: Timmelim

härligt att shoppa, men även fast jag har mycket pengar känner jag mej endå så jävla pank! en lapptop ligger högst på min lista nu ;) Kram Natalie

2008-02-04 @ 09:41:33
Postat av: Sara

H&M/cavalli är den från:) min lilla guldklimp;D

2008-02-04 @ 11:10:32
Postat av: Jo

Tack själv snuttis :)

2008-02-04 @ 21:24:17
URL: http://emjoth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0