En dag på sjätte tvärgatan

God stekos, radio-musik och flammsiga skratt hördes nog från från sjätte tvärgatan igår..
Min syster bor nämligen där och igår var jag där på besök.
Hon är bra hon, systra me :)

Här har vi henne, Hanna med en kokande gryta! och sen mina två  tuttedovor

image28image34

Vi tillagade kryddkyckling i ugnen med ris och currysås, perfekt att tjocka på till toppmodel.
image36image37image38


Efter några vändor på ica bestämmde vi oss för att kika in på röda korset och kolla om det fanns nått gammal/nytt-mode-sak för en billig penning, jag blev mottligt besviken... Det är verkligen så att 95% är jätteäckligt och vansinningt fult!
fast det fanns endel läckra pälsmössor och skärp men inget i vår smak...
Men tillslut hittade jag ett fynd!
nämligen denhär bruna skinnväskan för 40 kr, snygg va?
image29image30


Det blev lite pose-bilder på mig och viggo i fina vädret med

image31image33



image32
image35




Kommentarer
Postat av: Marcus

Jättefina bilder!!
Det var himla fint väder faktiskt.
Stackars Viggo! =(

2008-02-21 @ 18:10:16
Postat av: Anonym

vad söt du är :)

2008-02-21 @ 20:31:42
Postat av: din nya singelkompis Jo

Fina bilder, fastän du inte ser ut som du riktigt ;)

Förresten är jag singel nu. Så du vet...

2008-02-22 @ 12:40:59
URL: http://emjoth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0