Äntligen

Ja, äntligen börjar det likna nått här på bloggen, jag har precis lärt mig hur man designar utseendet, så jag har hållt på med det några dagar nu och därför inte hunnit skriva något vettigt inlägg.
Så vad tycker ni nudå, har jag lyckats få den snygg, känner man sig välkommen? Ni vet vad jag hoppas på...
Jag blev tipsad av en kompis om den HÄR bloggen och tjejen som skriver har hjälpt mig med allt, hon är skitduktig så gå in och kolla ni med!
Nu kan jag återgå till det vanliga bloggandet, häng med.


Redan Söndag, det är inte sant va fort helgen tar slut, det känns som jag knappt hunnit sätta mig ner innan den är slut...
Har inte hunnit gjort nått vettigt alls, det blir alltid så att när klockan är runt fyra på Söndagen så kommer jag på allt det "viktiga" jag borde gjort... allt som jag bestämde mig för att fixa på Fredagen när jag gick hem för helg,
Nu har jag inte gjort  nånting,

 Allt jag borde gjort:
1.Övningskört
2.Pluggat
3.Sökt jobb

Och nu är det försent, varför blir det alltid så!?
Jag ska börja göra att-göra-listor.






 I Fredags blev det iaf en sväng på Goya med Johanna, lagomt med vin, lagomt med klackar, lagomt med folk och mycket dans&Johanna, det blev en toppenkväll förstås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0