Gævle på Fredag

Klockan ær elva och jag har redan hunnit med att vara uppe i fyra timmar, de ær faktist ganska ovanligt før mig med tanke på att jag jobbar mest kvællar. Jag ska jobba kvæll idag också men idag ær det en gøramassabrasaker-dag så jag klev upp tidigt iaf. Prio ett var egenligen att hitta några fina klappar, men efter en sviiinkall promenad hamnade jag hær ist... 
Julklappar ær ju kul, men lite klurigt. Jag vill alltid komma på skitbra saker, sånt som personen inte ønskat sig men som hon/han behøver ændå. så det blir en såndær -aahhaaa, vad braaa! Taaaack!

Jag har fått børja lite som servitris på Peppes nu också, de ær ænnu roligare. Man får sån kontroll, allt i ordning, alla har sina egna bord, sina egna gæster och egna bongar.  + att man får dricks!
I køket ær allt i kaos, absolut hela tiden, men de ær kul de me, fast stressigt.
variation vore ju bæst. ena veckan kock andra veckan servitrise, då skulle de bli fullændat!

Ha de bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0