2008/2009

hej :)
Just nu håller jag på att fixa lite inför nyårsfirandet ikväll. jag vet inte riktigt vilken klänning jag ska ha, hade tänkt att köpa en ny men hittade ingen bra eller finare än de jag redan har så nu blev de lite svårt att välja. men jag kör nog på den skönaste så magen kan vara lugn ;)
Klockan fem ska jag hem till johanna och fixa hår och dricka lite fördrinkar innan vi beger oss vidare på nyårsmiddag och festande :)

Hittade en rolig lista på Tessens blogg, jag snor den och kör den jag med! ;)

3 saker jag skäms över:

1. att jag inte tagit mig råd ett gymkort här i oslo, även fast jag så gärna vill börja. men nu har jag fått ett i julklapp så 2009 kommer bli ett riktigt träningsår.
2. Att jag har hör av mig för lite till tjejerna från gymnastiet, bättring på de tjejer!
3. att jag bloggar för lite

3 saker jag är stolt över:

1. mitt liv i Oslo
2. mitt jobb
3. min syster

3 saker jag vill göra 2009:

1. ta körkort
2. bli mer nöjd
3. hitta jobb och lägenhet i Gävle

3 händelser 2008 jag aldrig kommer att glömma:
1. studenten
2. livet i Oslo
3. Kinaresan!

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:

1. Min familj
2. Mina vänner
3. Mobilen

3 personer jag avundas:

1. Johanna, för hon alltid är en toppenkompis i vått och tort
2. systra me
3. -

3 personer som jag utmanar:
1. Anna
2. Johanna


nä nu måste jag återgå till utsmyckningen. ha de braa och gott nytt ååååååååååååååår :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååååh, är det mig du menar? (Jag tänker i alla fall tro det!) Va fint, verkligen, nästan en tår i lillögat :') Nu ska jag göra listan och blogga för första gången på 2 månader. PUSS

2009-01-07 @ 22:48:00
URL: http://emjoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0