hemlængtan

Idag ær det en hemlængtansdag, det ær ju helt værdeløst att vara i dethær landet vid juletider. Jag længtar hem till brasan, soffan och gooda frukostar. Jag længtar efter att komma hem. Jag vill pynta, fixa och greja infør julen, hær kan jag inte gøra någonting! Helt værdeløst.
Fast nu blir mina dagar iaf sysselsatta, på ett bra sætt. Jag jobbar hela tiden, kvællar som helger. Det ær bra. Jag har børjat servera nu också så har ni vægara førbi Oslo så missa inte att kika in førbi peppes på karl johan, då lovar ja att bjuda på ett smakbit. Vi har pyntat dær, hela peppes har blivit en julkula. superfint! kom och titta.


Kommentarer
Postat av: Anna

Kajsa om du har hemlängtan så tycker jag att du ska pallra dig hemmåt ;) fast det är ju inte långt kvar tills du kommer nu :) hoppas vi hinner ses lite nu i jul! hur länge blir du hemma? du måste vara hemma på min 20 års dag ju gullet! saknar dig!

2008-12-05 @ 11:57:34
URL: http://aannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0