Tidig morgon trotts ledig Måndag

Klev upp strax innan sju imorse, tänk er det, SJU! En dag då jag är ledig och kan sova precis hela dagen... Men det är faktist skönt, jag har redan hunnit äta frukost, tvätta och läsa tidingen och sitta här, klockan har ännu bara hunnit till halv nio :)
Det tråkiga i allt roligt är att dagen måste till mestadels spenderas med plugg, jag har två hemtentor till på Torsdag och inte börjat med någon av dom... Och det värsta är att dom hemtentorna är som en fis i rymnden om man räknar med allt som jag ska hinna klart med till slutet av Maj, det är helt sinnessjukt, HUR SKA DET GÅ!!?
Jag kommer få isolera mig i någon måndad framöver... Men det är väl lika bra det, Jjg kommer fram när solen börjar visa sig :)

Hittade drömskorna igår somsagt.
Här kommer lite bilder på dom så ni också kan beundra skapelsen ;)

På Tisdag är dom mina :D

image73

image74

image75





Här kommer även några bilder från Torsdagens utgång med klassen

Erika och Maria
image76

dance...



image77

Hot baby MIA
image78

Och slutligen me
image79





Ha det gött så hörs vi maybe to night :)
Chiaao bellios

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymma skor dyyy

2008-04-15 @ 18:01:15
Postat av: KAJSA

Thanks du anomnyme vän

2008-04-15 @ 19:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0