Superlång helg

Tredag-Måndag. Skönt :)

Stor förändring på gamla jobbet, mamsell!
Igår var jag som sagt och lunchade med syster på Mamsell.
Vi fick nästan en chock av det vi möttes av när vi klev innanför dörren, vilken föränding! ingenting, verkligen INGENTING är sig likt från förr, ny personal (inte riktigt, vilket var tur), nya möbler och nya färger. Ett helt nytt fik helt enkelt, men det mest förvånande av allt  var att monten var borta! Den kära lilla "söta" monten full med småkakor och pajer var bortagen och istället stog där en stor, hög och fin bardisk. Nä samma fik är det då verkligen inte (vilken är liiite synd) men jag måste faktist säga att det var riktigt fint där nu, fräsct och härligt med extremt god mat. Grattis.
Kan tipsa om avokado och laxsalladen, mums! + + + + +

Kvällen blev en seg och trött lördagskväll med tidig sömn och mycket ätande.
Hoppas eran var bättre!



Nu ska jag sätta mig och måla lite på mitt PA, öndska mig lycka till....
Chiaaao bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0