sjättetvärgatan och stadsbesök

I Torsdags hade jag och några från klassen en riktig helkväll, skitkul blev det! Alla samlades hemma hos födelsedagsbarnet Erika i stigslund för vin och gitar hero och vid 11 tiden begav vi oss till slick för mingel oc dans, runt 2 tiden började fötterna ge upp så jag straskade till staketgatan för lite sömn.
Jag hade verkligen skitkul, vIsst blir vi less på varandra mellan dagarna men nu när det börja närma sig slutae kan jag inte låta bli att tycka att det känns lite sorligt.. Visst, nya tider nya möjligheter! POFF...


Så, Fredagen blev lugn och fin. Mamma bjöd på räksoppa och vitt vin hemma på snögatan och efter så-ska-det-låta när vi i familjen lessnat lite på varann blev det sjättetvärgatan för mig och syrran, mer vin och ett evigt letande efter min "dröm-studentklänning" återstog.
Känningen från Asos som jag tidigare visat för er är SLUT! Nu nr jag entligen bestömt mig för att "den vill jag ha" så finns det bara storlek 40--> kvar. LESS.
Någon som beställt en i en mindre storlek och inte vill ha, hör av er!!

Just nu sitter jag och väntar på att syster ska bli klar med kläder och make up så vi kan göra oss redig för stan och mer letande efter den "perfekta" klänningen.
Ser ni någon snygg och vill tipsa mig så skriv gärna en kommentar :)

Då återstår väl bara för mig att önska er en härlig lördag och en skön kväll.
VI hörs :) chiaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0