Riskzoonen?

Imorse gjorde du mig riktigt, riktigt skraj!
Jag vaknade nämligen med värdens magknip och illamående.
Fick självklart först upp tanken "MAGSJUKA, oh no!!!?" och i samma sekund kom jag på att jag och Johanna myst i måndags...Johanna tänkte jag! Åh... vi som legat och grämt oss om vilken hemsk vecka hon har haft med sin magsjuka.
När man talar om trollen!, mitt emunförsvar!... Oh no.. Magen värkte lite till... ajaj..
Efter en stund kommer mamma in och frågar om jag inte ska gå upp nån gång, KANSKE?
Och för att rädda mih själv leder jag genast över samtalet på kläder...ömn?  ja då blir mamma glad! pff...
 Men det är ju alltid så att precis i den sekunden som någon kommer in för att skrämas och säga att man ska gå upp...Det är precis i den sekunden som kudden blir som skönas, ni måste känna igen det?
(tillbaka)
Vi börjar istället prata om mammas kläder, fin fina noanoa kläder :) Mamma kan dedär..

Vips. min magont försvann, mitt illamånede och min frukansvärda men tack så korta sjuknad försvann inom kort. SKÖNT
Du kan pusta ut..,Johanna :)






Kommentarer
Postat av: Jo

Haha, en sån tur. Annars hade jag fått dåligt samvete..!

2008-05-02 @ 11:19:23
URL: http://emjoth.blogg.se
Postat av: Anonym

jag förstår inte riktigt...

2008-05-02 @ 19:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0