Ny ch fin design

eller hur?
Visst har jag lyckats. Tillslut!
Dagens namnsdag kommer fortsättningsvis visas på min blogg, så nu behöver ni inte glömma bort era nära och käras namnsdagar, bra va :)


Solen skiner och imorgon är det sista April...vilket kan/ska(?) förknippas med kalas :)
Jag och gobiten "Juliet" ska fira in våren med att se snygga ut på hennes balkong samtidigt som vi smäller i oss gotta bestående av mat och dryck.
Troligtvis lulliga och lyckliga beger vi oss vidare till nästa tänkbara uteservering... när den tiden blir kommen(?)
Kanske hittar ni oss sittande med skyhöga klackrar och en kall öl vid berggränska gården runt 12 slaget.
Kom förbi om ni vill ge oss sällskap.
Trevliga människor som lyckas lyfta upp stämmningen åter ett steg är välkommna :)

Dags för mig att återvända till plugg...
...Fast första ska jag fortsätta skratta lite åt en yngling som står några meter framför mig och förjäves försöker packa ner otänkabara ting i små papperlådor...Lustigt.

Vi hörs senare:)

Ching!



Kommentarer
Postat av: NA

fint kajsa!

2008-04-29 @ 21:27:22
Postat av: Anonym

snygg som bara den!

2008-04-29 @ 21:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0