Lyckligt lottad?...

Skön vecka måste jag säga, redigt slapp! Dock desto mer hemarbete som ligger och väntar på att få bli klara...
Jag börjar nog närma mig ett 100-tal bilder och skisser nu, det är ett evigt gnatande på protjektarbetet som inte tycks vilja lossna, fantasin har visst runnit bort och lagt all energi på resor och jobb till efter studenten, det är inte sjukt vad mycket energi jag har på den fronten! Jag måste lära mig fördela min kreativitet...


Nog om det och mer om Stockholm :)
minnsan minnsan, jag och mr M var på musikalen footloose i Fredags, en grym konsert med mycket håll i gång och bra musik. 
Musikalen handlar om en pojke och hans mamma som flyttar från storstan ut till vyrchan, ett litet sammhälle som är strängt hållet efter lagar och ordrer. Alla känner alla. En av reglerna är att man inte får dansa för det tycks (enligt prosten) förknippas med alkohol och droger.  
Att man inte får dansa väcker aggrission hos den nye stadspojken och han bestämmer sig för att bevisa att dans är något bra.
Se den! den är jättebra :)



image73

image74

image75

image76

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0