Det KAN vara svårt och se

Men det går...
Jag har som ni ser programerat en karta över (hela europa) fråga mig inte varför jag trodde att det skulle vara nödvändigt med tex Polen...Grekland, Ryssland och alla de andra 70 miljoner länder som INTE är sverige.. Sverige hade räckt. det tycker jag med, men nu ska vi inte vara sånna för det är faktist inte så himla lätt, det är det inte!
MEN. Jag trodde att det bara skulle räcka med Gävle... Jag var helt säker på det, möjligtvis att nån ynka sandvikare skulle kika in nångång. Vet ni? vet ni hur det ligger till?
glider man lite snyggt över den stora röda klumpen (som pekar ut vilken stad ni kommer ifrån) kan man se vilka städer det handlar om och det är faktist mer än bara Gävle.

Skutskär (Uppsala län)
Stockholm
Sandviken
Hudiksvall
Undersåker
(Jämntlands län)

helt otroligt! det är så kul :D
fortsätt besök mig, vilka är ni?
berätta vad ni heter och vilken ålder ni tillhör?
Välkommna :D

PUSS

Kommentarer
Postat av: mumsbubblan

din blogg är jättefin! :)
måste bara fråga en sak, jag har en jättefin text/typsnitt i mina inlägg, men har upptäckt att den bara syns på min egen dator hemma. (även på min lap) Vet du varför den inte syns på vissa andra datorer? Jag ser ju Din fina text nu tex... *skumt*

ha en härlig vecka!

2008-05-05 @ 10:33:43
URL: http://mumsbubblan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0