Allt funkar, dags för uppdatering

April, April, Aprilväder! Solen skiner och himlen är blå, sista lovet är slut och nedräkningen kan börja :D
Tråkigt nog har jag fått slagits med skolbänken hela dagen och har inte fått njuta tillräckligt mycket av det Görhärliga vårvädret, inte lär jag få göra det heller med tanke på allt jag måste hinna klart med till veckans slut. Börjar jag inte nu kommer det jobbiga förvandlas till katastrof och det klarar nog min hjärna inte av, kortslutning i hjärnsystemet...

NOG OM DET och mer om ett bra påsklov!...
...som hela veckan spenderades med släckt, familj samt respektive i en stuga i sälen. Solen sken nästan (läs hela) veckan och både längdskidor, slalomskidor, after ski och gottesaker blandades med trevligt sällskap och snö som tillsammans bildade en toppvecka i Fjällen!
Jag är redigt nöjd :D



slalom och afterski


Längd och vofflor

Kommentarer
Postat av: yllis

kajsi! det var en riktigt härlig vecka! saknar det redan. puss från lill kusinen.

2008-04-01 @ 19:22:36
Postat av: hannis

ååh, jag vill tillbaka! och så vill jag ha alla bilder från din kamera.
puss

2008-04-01 @ 20:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0