Veckans Serie!

Lite glass och "bonde söker fru" på kanal fyra så blev min Onsdag helt okej iaf!
Jävligt underhållande serie detdär tycker jag.
Min ända serie som jag följer, eller ända ggn jag tittar på tv... om det inte är någon bra film förstås.

Det börjar hetta till lite där för alla fyra tycker jag. känns nästan som dom är klara med sina val allihop. Lite taskigt mot de 2 överblivna som blir kvar efter varje person, dom är ju fortfarande tre stycken kvar!
fast programmet lägs säkert fram på det viset, med spänning så att man ska vilja fortsätta titta. Men dom lyckas på mig iaf!




http://www.lindaisacsson.com här har vi "Bonde söker fru´s" programledare, Lindas hemsida, Kul att läsa och titta på bilder från b.la programmet "när och fjärran"
Kolla in hennes tabbar!



nu ska jag sova! godnatt

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hej!!
Vilken fin blogg! =)
Hmm bonde söker fru...tur att det finns nån som tycker om det! Haha
Den 30:e nov kommer mamma på besök i Gävle.
Ska bli trevligt!
Kramis!

2007-11-15 @ 10:53:29
Postat av: Anna

jasså du har skaffat blogg kajsa ;) jamen bonde söker fru är ju en klassiker som man måste följa :D

2007-11-15 @ 17:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0