Start

Idag börjar mitt nya/ (gamla) liv igen. Det är dags för mig att rycka upp mig en aning, efter resan till Kina har tränginen tonats ner allt mer och mer, och ju mer man väntar desto längre tid tar det att återhämta sig. (och nu har redan tre veckor med ytterst lite träning runnit iväg).
Var och gymmade idag, och då märkte hur lite jag orkar om jag jämnför med hur mycket jag orkade för drygt ett år sedan. Kändes skitjobbigt att inte orka mitt vanliga "schema" eller vanliga tyngder. Nu ska det verkligen bli ändring på denhär onda cirkeln. Dags att trycka på startknappen.



Som hjälp ska jag nog köpa mig ett nytt träninglinne, kan få lite bättre motivation då.
Vilket linne är snyggast?

1. Svart linne från Puma, 299:-
ZoomaZooma




2. Rosa Linne från reebok, 199:-
Zooma
3. Vitt nikelinne för 199:-


Zooma


Jag tror jag håller på det svarta, eller?





Nu blir det pappas fyra-timmars-kött-gryta!
Mums




GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Petter

Jag lägger min röst på Pumalinnet..
Silverpengen går till Nikelinnet..
Bronset går till köttgrytan, när ska jag komma förbi? =)

2007-11-26 @ 16:12:27
Postat av: hakan

jag vill ha den rosa iaf:)

2007-11-29 @ 23:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0